Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij games dient deze nog in de originele seal te zitten.
Bij verbreking van de verzegeling is je bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden.

Welke producten wij weigeren waarvan de verzegeling is verbroken.

  • hygiënische producten
  • producten met een gezondheidsrisico
  • audio- en video-opnamen
  • computerprogrammatuur

Mocht je gebruik willen maken van je herroepingsrecht, dan heb je na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.

Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Deze kosten bedragen voor een brievenbuspakketje met track en trace ca. € 4,50 en voor een pakket ca. € 7,25 met Postnl. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.

Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@dorusgames.nl of modelformulier voor herroeping downloaden en deze naar ons toesturen naar info@dorusgames.nl

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem, als de verzegeling niet verbroken is. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@dorusgames.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.